Damsittning!!

Igår var det äntligen damsittning och alla va så himla fina. Va en jättekul kväll med bra mat, rolig underhållning och nakna pojkar =)... dessa har jag dock inte på bild... *synd*
Började redan på morgonen med att pynta oss. Sen kom J och vi gjorde oss klara för att förslytta oss hem till C. Där blev det en öl och så vidare till paviljongen för fotografering. Som vanligt var bror snäll och ställde upp o fotade... kanske kommer upp bilder från det senare när jag fått dem.
Sen öppnade bouloger och vi var välkomna in på fördrink med tilltugg och mingel. Kl 18.15 förflyttade vi oss till stora salen och 3 rätters middag med underhållning med årets tema som var sjukvård... (bra skit)
Allt avslutades med chokladtårta, avec och strippning... precis så vi tjejer vill ha det =)

image44
Så här såg jag ut dagen till ära... Stort tack till M som fixade mitt hår.

image45

Lite andra folk. C´s underbara 50.tals klänning som vi hittade på secondhand kan man titta på länge. Och så klar en bild på den goda efterrätten (med ett litet kärleksmeddelande till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0