Fortfarande irriterad!

Jag kan inte släppa det. Det stör mig fortfarande hur mycket som helst. Jag förstår inte vad det är som är så svårt.  Är det verkligen så jobbigt att anstränga sig lite en dag om året när man borde göra nåt extra. Att vi till på köpet va lediga båda två hela dagen, skulle ju kunna innebära massa mysiga möjligheter... men nee inte det.

Tänk kanske en mysig promenad i nån skog. En resa till siken i Hjo o äta lunch, de mysigaste jag vet. Ta en massa tid på sig att kolla på tapeter kanske. Bjuda på ett restaurangbesök. En dag i sängen, varför inte. Asså jag kan hålla på länge till... men inte han. Han kom inte ens till Grattis... jo efter en halv dag och efter att 2 andra hade sagt det så han hört. Jag vet inte varför, men det har ju hänt förut att mor har varit tvungen att ta honom i kragen för att han ska vakna och uppvakta mig. Jag kanske inte är värd att uppvakta... VA FAAN ÄR FELET!!!

Nej jag fattar helt enkelt inte. Inte ens när han får tips från vänner att jag är sur och att han kanske ska bjuda på restaurang så händer det. Nej fiskburgare blir bra... avancerad fördelsedagsmat... nästan som 3 rätters.

Faan ta fiskburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0