Helg! ... eller bara lördag!

Vad har hänt? Tentan gick bra tror jag. Får vänta o se.

Blev mysfrukost med C o mannen igår. Sen fanns det ingen återvändo... va bara att ta tag i alla hemska kartonger och börja packa... Känns som jag packat massa men inte kommit nånstans. Besökte tippen med massa skit som skulle slängas... han knappt hem igen innan jag hittade grejer som skuller räcka till en resa till till tippen.... skitans. Känns lite omotiverat att bära med sig de grejerna till nya lägenheten när man vet att de ändå ska slängas... men så får det bli för vi är inte lediga något innan flytten.

Tog en tripp till fastis på Börna. Där va det loppis... hittade en present till C... fast jag inte skulle köpa nån iår, fick ju en så vacker piska förra året. =)

Väl hemma igen blev det mer packande och mat planerande, det slutade med att jag, mannen, bror och M åkte till hjo och åt en underbar och fruktansvärt dyr middag på en restaurang med utsikt över vättern... Sommarkänslorna spred sig. Det blev även en pensionärspromenad i parken och lite barn snask på konsum innan vi åkte hem.

Kollade på körslaget... Är helt kär i Joakim Cans kör... eller snarare hans låtval. Man kan inte annat än älska det. När de andra valde kända poplåtar så valde han att sjunga "O Fortuna" från Carmina Burana... Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0