Helgen!

Nu är helgen snart slut. Har inte hunnit skriva nått, men har hunnit massa annat.
Igår va vi i Kungälv och hämtade nya fåtöljen, den är verkligen hur fin och skön som helst (verkar som den är godkänd av alla). Här kommer bildbevis på detta.
image39
När vi kom hem från Kungälv åkte vi till Hjo och smaskade smörgåstårta, tack svärmor och svärfar.

Vad har mer hänt i helgen. Packat massa, fast ändå nästan inget, inför flytten. Det är svårt att packa nu, det är ju ändå nästan 4 veckor kvar tills vi flytta. Men å andra sidan så är vi bara lediga denna helg och en till så man måste ju packa när man kan.  Har räknat med att packa runt 70 kartonger... än så länge har vi packat 15... så fortfarande massa kvar!

Det får räcka med packande för den här helgen. Har lite saker som jag vill bli av med, tänkte att jag kan lägga bilder på det här. Så ni som känner mig och läser min blogg... det vill säga typ ingen, kan ju hojta till om ni vill ha nått av det jag lägger upp. Skulle det mot förmodan vara nån som läser min blogg som jag inte känner så kan ni med säga till om ni vill ha nån pryl. Återkommer med bilder.

Nu ska det lagas söndagsstek och samlas vuxenpoäng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0