Praktik!

Idag börjar praktiken. Men inte förens kl 13. Går runt som katten kring het gröt och vet inte vart jag ska ta vägen... Känns som det är massa timmar kvar... Vet inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig under de timmarna som är kvar.

Blir ingen mjukstar idag iaf. Går mellan 13-22. Först nått intromöte sen praktikstart kl 15 och så hela kvällen på bensår... mmmmmm.

Kanske ska lägga upp en fin bensårsbild... eller kanske inte. Då kanske mina väldigt få läsare blir noll läsare. Vill ni se så får ni gå in på sårwebben. Där finns massa smaskiga sår att titta på.

Den enda som känns lite läskigt med praktiken är att de utför larvbehandling. Det innebär att man tar små larver o lägger dem i såret några dagar så de äter upp all död vävnad... sen plocka man bort dem igen. Det är definitivt inget som lockar mig. Kryper i hela kroppen på mig bara jag tänker på det. Men rädslor är till för att övervinnas så kommer det upp ett fall ska jag iaf försöka va med.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Gick in på bensårsidan i 0,3 sekunder. Det räckte för mig. Ska aldrig mer titta in där.

2008-04-28 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0