Torsdag!

Det va ingen bra födelsedag igår... inte ur födelsedagssynpunkt iaf. Men jisses vilken mysig dag. Solen sken hela tiden, inte ett enda moln, och större delen tillbringades med fika på torget. Och så lite plugg så klart... detta skulle genomföras på torget men som vanligt ramlade min dåliga karaktär in och det blev inget plugg förens vi satte oss i buologner för att få lite mer sol. Men det positiva är att det har fastnat mer i huvudet än jag trodde.

Idag blir det mer plugg... Förhoppningsvis hela dagen. Ska försöka infinna mig i något slags tenta mood... Men det känns långtbort. Hade inget tenta mood inför tentan förra helgen heller... men det är nog för att det är så mycket annat på gång.

För det är ju faktiskt så att jag kan börja räkna ned till flytten från och med idag. Är exakt en vecka idag. Vet inte längre om flytten är nått bra eller nått dåligt. Jag velar lite fram o tillbaka... Men mycket är iaf packat och mer ska packas efter tentan på lördag.

Sen börjar praktiken på bensår på måndag..  ska bli jättekul. Men inte kul att ha den mitt i en flytt heller. Men jag tror att det kommer bli en jättebra placering.

Nu blir det solstol,  solglasögon och plugg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Läst båda dna inlägg nu.. Tycker ärligt talat väldigt synd om dej! Hur kan han med att bete sej så?
Vad är det förresten som känns mindre dåligt med flytten? Är Kilbacken som känns fel? Kram på dej!

2008-04-24 @ 12:30:23
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0