Utmanad

Ät tydligen utmanad av Sara att skriva lite svar här, så det är bäst man lyder.

Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003
Då tog jag examen på tekniska programet, Eksjö gymnasium. Jobbade lite här och där. Avslutade mitt ditintills längsta förhållande. Hade hjärtesorg. Tog tillbaka mitt liv.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998
14 år och gjorde allt man inte skulle. Tyckte att jag va sist i världen med att bli av med oskulden, umgicks med helt fel människor. Skolkade och tyckte att mamma o pappa va pest... ja Helt enkelt en vanlig fjortis. 

Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993
Då var jag 9 år och gick i skolan i Hjältevad. Här nånstans kommer nog första pojkvännen =)

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988
4 år säkert massa nöjd med livet.

Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983
Då var jag först under planeringsstadie sen va jag en liten spermie... sen ett foster.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej ingen simning, ska ha visning... Tänkte jag skulle gått i morgon men då var det ju inget. Vi tar den när vi ses. Kram

2008-04-07 @ 13:20:33
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0