Veckan...

Den här veckan är det massa som ska göras. Bara för det är jag förkyld och idag har jag fått feber också... taskigt tycker jag...
Schemat för veckan ser iaf ut så här:

Måndag:
o Lämna tillbaka balklänningen
o Köpa nässpray på apoteket
o Kolla om Akelius har besiktat lägenheten
o Plugga matte
o Bli frisk(are)
o Inte simma, för sånt får man inte göra när man är förkyld
o Ev. fota M med bror.

Tisdag:
o Plugga matte
o Fixa handlarlappen

Onsdag:
o Städa
o Åka till tippen
o Plugga matte (upps!)
o Handla kalasmat
o Välja tapeter till sovrummet (halvt klart... har fortfarande inte valt, men lånat hem prover)

Torsdag:
o Åka till Gbg o modella, M har fått erbjudande om en heldag som modell med stylist o fotande... vi blir 3 tjejer som åker... massa kul.

Fredag:
o Laga kalasmat
o Städa det sista
o Plugga det sista
o Mamma o Pappa kommer

Lördag:
o Tenta på morgonen
o Laga kalasmat
o Ha kalas

Söndag:
o Kasta ut mor o far =)
o Diska massa antar jag
o Packa massa

Har säkert missat att skriva massa... känns så just nu iaf. Men men det löser sig nog. Nu har jag ju detta nedskrivet iaf så då kan jag väl inte missa att göra nått.. Får använda det här som en check-lista.


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jag som hade tänkt att stanna hela nästa vecka!?

2008-04-15 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0