Äntligen!

Idag hände det. Det som vi så länge har väntat på. Det ringde en kille och ville köpa våran bil. Så det blev en resa till Hjo, där bilen stod, för att visa den. Han kom ändå från Trollhättan och hade med sig en extra chaufför så det verkade ju som goda utsikter. De provåkte ett varv och köpte den... utan att pruta en enda krona. Känns massa skönt. Så nu har vi blivit av med den, känns som en tung sten släppt från hjärtat. Funderar på att lägga pengarna på en fåtölj och en diskmaskin. Men samtidigt är det ju alltid bra att bli av med lån (men det alternativet är mycket tråkigare). Får se vad mannen med pengarna säger.

Fick samtidigt en resa till Fabrik 19 där jag hade spanat in en fåtölj... men de hade slutat sälja den... Taskigt tycker jag. Den hade passat så bra i min läshörna som jag vill ha. Fortsatte resan till Lampexperten i Ulvåker... Har aldrig varit där förut. Jisses va lampor de hade. Har nog aldrig sett så mycket lampor... Tror man missade att titta på hälften bara för att det va så många. Hittade mycket fint där men min smak är lite för dyr för min plånbok, så jag tittade bara o drömde lite. Sen blev det resa hem igen.

(Tänkte lägga upp en bild på den fina fåtöljen, men bloggen segar så kanske gör det senare istället om det funkar bättre då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0