Blev inte som tänkt...

Blev absolut inget akutplugg idag. SKäms lite men vet samtidigt att jag inte skulle klarat den så varför försöka... får ju en chans till på mig, tar den istället.

Men fick lite vettigt gjort iaf skrev färdigt mitt arbete i Folkhälsa... det är nog bland det tråkigaste jag har gjort. Ska skriva färdigt den nu är det tänkt så jag kan skicka med Niklas böckerna imon som jag lånat på biblan i Skara. Men så hamnar man här och skriver massa onödigt istället..

Så nu får jag lägga ned. Ska ju upp o skriva mitt namn på tentan imon så då är det bäst att va tillräckligt vaken så jag kan mitt namn =)

Blir sista varvet på folkhälsan sen sängen. Natti världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0