Skärtorsdagen!

Idag ska alla barn ut och leka påskkärring... kan inte annat än säga att jag är väldigt avundsjuk. Tycker att det är roligt att gå påskkärring. Varför får man inte göra det när man är vuxen för? Kanske ska låna nått snält litet barn att gå med =)... nee funkar ju inte... Känner ju inte så många som har småbarn här.
Vad är det som säger att man inte får gå påskkärring när man är äldre... kan ju göra det på skoj... bara gå hem till gamla släktingar och vänner. Fast det faller ju det med, alla vännerna ska resa bort och inte har jag några gamla släktingar i stan heller... Skit också... får helt enkelt börja producera en skock med ungar som jag kan gå ut och påska med...

image11
Sånna här små fina påskkort gjorde man. Jisses va man va kreativ när man va liten. Iaf här är mitt påskkort till er GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du börjat blogga!!! FRÄNT!

2008-03-20 @ 11:32:03
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0