Spontan shopping!

Idag är vi hemma båda två. Mannen är ledig från jobbet och jag har inga skolarbeten som måste göras. Känns väldigt skönt, men samtidigt väldigt konstigt. Vad gör man egentligen när man har en hel dag ihop utan planer.  Vi bestämde  oss till slut för att åka och handla.  Skulle inte ha speciellt mycket... hade lovar svärfar att köpa prins Korven till honom, ska dit på påskmat imon. Vi tänkte va snälla och köpa en fin påskblomma till dem också men det sket sig. Alla arrangemangen på blomsterlandet va jättefula. Så det fick bli en gigantisk godispåse istället som de kan fylla sina påskägg med. Har nog aldrig köpt så mycket godis, 2,5 KG!! Helt otroligt mycket. Tur att de blir många imon som kan äta upp det.

Fick för mig att vi lite spontant skulle kolla i affärer när vi ändå va ute och grejja. Hamnade på skopunkten... fick två par skor av mannen. Sen hamnade vi på lindex där jag fick 2 bhar och 3 par hipsters. Snacka om spontanshopping! och jag la inte en enda krona på detta... Älskar min man. Tack älskling!

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag fick.
image12
Älskar de rosa skorna... Ser ut som riktiga små prinsesskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0