Tenta ångest!

Idag är det en dag kvar tills jag ska skriva tenta i Akutsjukvård... Kan inte riktigt säga om jag har ångest eller inte. Känns surt att veta att jag ska skriva den och att jag absolut inte har pluggat. Men varför gör jag så mot mig själv. Har egentligen inte haft så mycket annat att göra sista veckan men ändå har jag inte pluggat, dumma jag!



image3

Så nu sitter man här med en dag kvar till tentan, medveten om att det kommer gå skit. Arg på mig själv... som vanligt. Önskar att jag kunde mer än jag kan och önskar att jag åtminstone hade tillbringat en dag till i böckerna. Ska ägna denna dag till akutböckerna... men hur stor skillnad kommer det göra på tentan? Antagligen ingen.

Jaja sluta blogga börja plugga helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0