Lilla mormor!

Nu har jag varit hos lilla mormor. Det är inte mycket mormor kvar nu. Tror hon har krymp minst 20 cm sen jag var där sist. Känns så tråkigt att hon är så gammal och dålig. Man hinner aldrig hälsa på. Det är ju ändå en bit att åka. Får dåligt samvete. Men när man väl är där pratar man inte speciellt mycket med henne ändå. Varför gör jag så?

Det är ju min lilla mormor, men den mormor jag växte upp med är borta för längesen. Saknar henne. Men jisses hon är fortfarande söt som socker. Älskar den lilla mormorn som sitter som en liten säck potatis i fåtöljen mer håret på ända efter dagens middagslur.

Puss på dig! Lovar att komma tillbaka i sommar...
(Sommaren -08 inte -09.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0