Saker jag vill hinna med i sommar!

  • Hälsa på mormor.... Kom ihåg att du lovat!
  • Åka till Visingsö... Barndoms minnena sprider sig.
  • Hälsa på Lottie... Jisses va längesen man va där.
  • Måla hallen... ska den va grön eller?
  • Åka till sorkarna i Götet... Mina små pluttar måste man ta sig tid att träffa.
  • Va lite i gökboet... ingen sommar utan smålänsk skog.
  • Hälsa på Bettan... har inte ens sett den sista hunden.
  • Hälsa på Danmjöl... han kan kanske palla sig hit... sparar lite tid =P
  • Äta fisk på siken... redan tjuvstartat, men det måste man om man ska hinna många gånger.
  • Åka till Silverfallen... så vackert.
  • Grilla grilla och åter grilla!

Det är ju en början på en lista iaf... kommer säkert på fler saker sen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-25 @ 21:04:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Maria

ja hallen ska vara grön, jag ska me o grilla grilla o grilla.. hm, det var ngt mer jag funderade på men det kommer ja väl på sen

2008-05-27 @ 11:44:01
URL: http://omlivetochingetalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0