Damsittning!

Nu är det snart dags igen...

... årets damsittning! Denna underbara tillställning som man längtar efter nästan hela året och nu är det äntligen dags. Tyvärr får jag inte va så fin som jag vill va... det görs inte så många aftonklänningar till flodhästar tydligen. Får ha en knälång klänning istället... gör lite ont då jag anser att aftonklänning ska va aftonklänning och inget annat. Men vet ju att det är jättemånga som skiter i detta så då kan väl jag också göra det när just för att jag inte har så många alternativ.

Har iaf varit o solduschat precis som jag brukar. Dock blev det inte någon nagelförlängning i år, detta ingick inte i budgeten. Men blir säkert finfina frillan också... för den ska Micca fixa åt mig.

Sittningen är på lördag så jag ska försöka ta lite bilder på hur jag kommer se ut så får vi se om de hamnar här sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0