Alla schärtans dag... del 2

Har fått lite kommentarer. En utskällning av mamma...ojoj. Va inte menat att säga att jag inte tror att jag han älskar mig för det vet jag att han gör över allt annat. Men ville bara komma fram till att det är en dag man ska ge till nån annan och vem ska då ge och vem ska ta emot när man dåde vill ge men ha det på ett annat sätt själv... Jaja

Även lilla Carro kommenterade... blev alderless tårögd.. skyller lite på hormonen =P Låter massa mysigt det hon skriver. Ska verkligen överväga dem här planen. 

Älskar ju honom över allt annat och det enda som betyder nått är att han vet hur mycket han betyder för mig, skit sak samma helt enkelt om alla schärtans blir hemma eller på en restaurang.  

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Det var absolut inte meningen som en utskällning. Mera som...se vad du har..istället för vad du inte har.(Jag är inte alltid så bra på det själv)

Men efter att ha läst Carros inlägg har jag ett nytt förslag. Be Niklas läsa inslaget...och där har han ett färdigt manus att följa..eller åtminstone många bra förslag till en mysig dag.

Ps. Jag kanske ska använda telefonen snart

2009-02-12 @ 10:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0