Feaces fekalier och bajs!

Jisses. Det är inte lätt att va gravid och kanske lite sjuk. Allt blir så difust. Vad beror på grav o vad är inte normalt?
Har kittfärgade tömningar... tänke att det va lite konstigt... Carro tänkte att det lät massa farligt. Ringde svr och det gav inte mycket... Kändes lite svårt att svara på hennes frågor. "Har du ont i magen?" Ja alltid sen jag blev gravid. "Mår du illa?" Ja som sagt kräks ju fortfarande. Så vad ska hon säga. Men tänkte lite till... hur vet man att jag mår illa o har ont i magen för att jag är gravid... kanske är nått helt annat. Knas

Ringde systeryster... hon tyckte jag skulle kolla på VåC om jag har celiaki... Hmmm vill man ju inte... räcker väl med en sån tok i familjen.
Hennes kompis Fia röstade på magvirus... tydligen nått som går på hennes kids dagis... de bajsar också beiget.

Får ta o ringa MVC imon o se vad de säger... Hoppas bara att man är lite bättre i magen imon... vill ju kunna gå till praktiken utan att behöva ursäkta toabesök stup i kvarten.

Det löser sig alltid. Hoppas bara att det inte är nått seriöst... kanske bara va slut på färg i magen... kanske kommer leverans på ny under dagen. *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0