Fredag den 20 februari 2009

Idag är ingen snabb dag. Ska plugga hela dagen är det tänkt. Tänkte att jag skulle gå upp i tid och sätta mig och plugga, så skulle jag slippa sitta sent ikväll. Kom upp typ 10 det vill säga inte alls tidigt. Käka segfrukost, kolla på tv, prata med Micca massa länge... som för övrigt bjöd mig på tjejkväll framöver, man tackar man tackar. Sen pratade jag med mor. Sen så va kl helt plötsigt 12 och inte mycket hade hänt. Men satte mig iaf med alla gamla tentor och läste och begrundade. Blir så jäkla trött på tanten som rätta för hon verkar själv inte ha ett enda rätt i huvudet. Men får hoppas på att jag fattar någorlunda vad det är hon vill ha den här gången så jag kanske kan klara ett G för jag orkar inte göra den igen. Nu har jag gått igenom hela tentan och har lite paus. Ska snart sätta mig o kolla igenom dem igen. Men kan inte påstå att jag längtar. Längtar desto mer till att mannen ska komma hem med semlorna som jag har beställt. Han skulle ut på långpromenad o fixa semlor på vägen tillbaka... Känner att det skulle sitta fint med en semla för att sedan gå in i tentadimman igen. Men det verkar som han dröjer.

Nehe får väl avvakta semlan o ta tentadimman direkt. Håll tummarna för mig imon så tentan går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0