Fredagen...

... var ganska lugn och skön. Skulle plugga duktigt i Göta fram till 15.. sket sig redan när jag kom dit då min dator hade låst hela Office.... så det blev istället att läsa artiklar och spara utdrag i Wordpad... kändes massa jobbigt. Gick iaf sakta framåt. Blev långpaus vid lunch och slösnack med Evelina... och avslutade plugget vid lite efter 14, så kan inte skryta med att aktiviteten var på topp tyvärr.

Sen blev det hem och slöa massa i soffan, fram på kvällen när vi insåg att vi skulle lagat mat för en timmesen blev det utflyckt. Hämtade bror, godis från Sigges och pizza/sallad hos Slayman. Maten intogs under tittande på inspelat "Årets kock" och helt plötsigt kändes salladen inte så himla rolig av nån konstig anledning. =P

Sen blev det "På spåret", kände hur vuxenpoängen ramlade på oss när vi satt där och gissade städer och olika grejjer. Till detta blev det intag av Siggegodis så magen höll på att gå i strejk, åtminstone på mig o bror... Niklas åt upp allt sitt godis på 2 sekunder och skulle säkert fått ned mer.

Sen låg vi där tills klockan va mitt i natten och slötittade tv med värkande magar... och helt plötsligt så är det lördag. Frukosten har blivit färdigtuggad. Jag planerar inför kvällens lekande med kompisar och barnen leker med den &%#(= datorn som har gått i kras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0