Inga Tyra Mail, men dock Pampers Mail!

Haha fasen va konstigt. Man är gravid... eller jag är gravid men det har nog inte riktigt gått in än. Visst man samlar saker som en liten sakletare och byggerbo som en tok. Samtidigt går man av nån konstig anledning runt o klappar lite glatt på magen och ler för sig själv. Har ju varit på ultraljud och tittat på den lilla sorken och det lilla hjärtat som slår så fint. Men ändå är det mycket svårt att få in helt vad det handlar om. O visst fattar också att man inte kan få in det helt... kan ju inte veta hur det blir förens sorken finns där i våra armar... men man kan ju försöka få in så mycket som möjligt för att förbereda sig.

Det roliga är iaf att mitt i allt detta snurrande i hjärnan ploppar det upp små mail i min inbox. O den lilla hotmailen är ju så snäll så det poppar upp en liten ruta varje gång man får ett nytt mail. Brukar bara kolla lite fort och tänka jaja när jag ser dem... men helt plötsligt har det börjat dyka upp mail från nya ställen. *Popp* "Du har fått mail från Pampers" Jaja tänker jag... eller va... vadå?... pampers...till mig... vafö? ... jaha jaja. Så blir det varje gång, hehe... lika kul varje gång. Kanske ska använda det som ett mått på att jag är någorlunda redo... när jag inte längre tänker VA? när jag får mail från sånna företag utan istället "O va bra, finns säkert bra tips o rabatter i mailet" då kanske jag är redo för sorken att komma. =P

Får ta och lägga lite mer energi på den här tanken... Men nu ska jag läsa mitt mail från Pampers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0