Läslusen

Jisses, pratade percis med Maria om att hon har lånat massa böcker som hon ska läsa... Kände direkt hur det började dra i läsnerven... Vill sätta mig och bara plöja igenom bok efter bok. Men tyvärr tillåts inte det just nu. Kan inte sluta läsa när jag väl börjat, och skulle jag ta fram en bok nu skulle det innebära att skolarbetet skulle få läggas åt sidan och det går absolut inte.

Men jag ser planen framför mig. En brassestol i skuggan i början på sommaren. Bara jag, min feta mage och en massa böcker... så får planen se ut. Hoppas sorken stannar där inne tills planerat så att jag får ha lite lugn efter skolan innan mammaarbetet börjar. För sen kan jag knappast tro att jag ens hinner läsa reklamen utan att skynda lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0