Niklas första =)

Igår när vi gick och la oss, Niklas skulle lösa sudoku och jag låg och läste min lilla bok. Sorken hade nog fest eller nått för kände h*n i magen hela tiden. Tänkte att det nog inte skulle kännas på utsidan men det var ju värt ett försök. Fick mig en liten spark på handen. Skyndade massa, snodde Niklas hand o la den på magen.... helt stilla va det. Men vi gav inte upp... la mig raklång och fortsatte läsa... Då fick sorken ny kraft på sin lilla fest och Niklas fick känna sina två första sparkar. Massa roligt. Vet dock inte om Niklas va så exalterad som jag var... Han var nog bara chockad. Lite tråkigt, men vi får göra ett nytt försök ikväll om det är fest idag med, brukar kännas mest när jag går och lägger mig.

Weiii ett steg framåt iaf. Sparkar på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0