Plugg plugg plugg!

Nu har jag suttit hela dagen och pluggat inför min omtenta som är på lördag. Känner mig inte ett dugg klokare för det. Känns lite smått jobbigt. Men det ska nog gå ändå. Hoppas det iaf. Var inte så långt ifrån sist så har nog snappat upp vad det var som saknades och kan nog fixa det.

Känns lite mycket och stressigt med plugg just nu. Opponering imon, som jag inte har läst massa till... jo har läst det jag ska opponera på men inte mitt egna så mycket, men det löser sig. Sen ska jag tenta plugga igen på fredag för att tenta på lördag. Sen måste jag plugga hjärtsjukdomar, farmaka och lkmräkning på söndag för praktiken börjar på måndag och då ska det förhoppningsvis sitta lite om dessa ämnen i hjärnan. Vill ju inte stå på praktiken helt bortkommen och inte kunna räkna dropptakt eller veta symtom på hjärtinsuff. Skulle nog inte påverka mina betyg något bra.

Har föröverigt inte fått några papper från praktiken än. Mycket dåligt. De skulle komma förra veckan. Igår ringde jag och eftersökte dem och då var det ingen inblandad där och ingen som direkt kunde svara på vart papprena var. Fick idag ett samtal av en kvinna som jag förmodar är min handledare men det sa hon inte, tydligen så har det blivit missförståd då hon varit sjuk. Hon trodde att huvudhandledaren skulle skicka ut alla papper medan huvudhandledaren trodde att handledaren skulle göra det. Strul strul strul. Hon sa att hon skulle maila över all info eller posta det om mailen inte skulle funka eller vad hon babbla om. Mail har jag iaf inte fått nått heller... så imon får jag vänta på posten annar är det nog dags att ringa igen.. Kan ju va skönt att iaf ha en arbetsdag på sig att ringa o ställa frågor om det skulle vara nått i brevet jag inte förstår.

Men men håller tummarna för att morgondagen blir bra. Att vi inte blir sågade på opponeringen, att vi gör en kanon opponering och att jag får brev från KSS... Ja ska väl inte va så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0