Skitnatt!

Sover sämre och sämre nu för varje natt som går. Fattar inte varför. Somnar som en gris vid 23 tiden och vaknar kl 4-5 och är alltid snorig eller kissnödig. Trött som en tok går jag på toa o snyter o kissar, tänker att snart är jag tillbaka i sängen. Men så fort jag ligger i sängen igen är jag klarvaken. Inte en chans att somna om. Hur faan gör man då? Nu är det väl inte så farligt för jag har ju ingen skola så jag kan ju ligga vaken till 7-8 och sen sova till 10 iaf... Men från näste vecka ska jag ju gå upp kl 6 och då måste jag sova bra innan det för att ha en chans att orka med en hel dag på praktik innan jag ska sova igen. Fasen den här praktiken gör mig bara mer och mer nervös... vill göra så bra ifrån mig men känner att jag inte har all kunskap och energi som jag önskar. Kanske är därför jag sover dåligt också. Jaja det löser sig säkert... brukar se ut som en disktrasa när jag kommer hem från praktik så då kommer jag säkert kunna sova en hel natt. Men just nu känns det surt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0