Snubbla på mållinjen.. =(

Hade bestämt mig för att vara lite extra glad imon och fira lite då jag har klarat två (2) kräkfria veckor. Inte för att jag tänkte ha stora kalaset... men ändå kanske våga hoppas på att det är som mamma påstår, att jag har gått förbi kräkstadiet och in i nått mycket gladare.

Men inte får man vara glad allt för länge... idag endast en dag från målet... endast en enda liten sketen dag... så kräktes jag. Kände mig så jäkla besviken och ledsen. VIlle verkligen tro att mamma hade rätt. Att jag skulle få va glad nu och slippa tänka på hur och var och när jag ska lyckas få i mig en frukost nummer 2. Skit piss och bajs helt enkelt... Visst det kanske bara va denna gången, som en sista påminnelse om vad jag nu slipper... men det kan man väl inte veta... och ska det verkligen vara nödvändigt att påminna om något som har varit så jobbigt. Nää nu tänker jag vara bitter hela dagen bara för det. Dumma kräk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0