Tentalördag

Vaknade kl 6.30 i morse o önskade att nån skulle säga att jag tagit fel på dag. Men det hade jag inte. Gick upp 20 minuter senare och tänkte att jag skulle ta det lugnt så jag skulle kunna äta frukost i lugn o ro inför tentan. Kläde på mig, åt frukost och satt o slöa lite i soffan innan det var dags att åka. Mannen lovade att köra mig så vi gick ut till bilen och Niklas skrapade rutor... Då tyckte min mage att det var dags för att göra dagen lite kämpigare än vad den redan var. Kräktes upp hela frukosten i en fin snöbeklädd buske. Vart enda liten smula bröd skulle upp. Faaan! Så det vara bara att åka till tentan med tom mage och tuggummi som tandkrämssubstitut. Var inget bra utgångsläge. Blir alltid toktrött när jag inte har nån mat i magen. Skrev iaf tentan med skrikande mage och hängande trötthet. Tror faktiskt att den gick bra... men det gjorde jag ju förra gången också så man vet ju inte.

Efter tentan så blev det frukost på Rådhuset, ÄNTLIGEN MAT! Orkade knappt tugga i mig min macka men ned kom den. Sen blev det bussen hem och slänga mig i sängen. Häär är jag nu... 3 timmar senare vaknat, känns som jag fortfarande sover, pratat med svärfar och bestämt en middagsdejt med honom och svärmor i Hjoet ikväll. Så nu är det dags att ta sig samman och vakna lite.


Kommentarer
Postat av: maria

Ne usch vilken tråkig start på dagen..



Vad har du för dig imorrn (måndag)? jag e ledig hela dagen och tyckte det va lite längesedan vi sågs nu..



Kram

2009-02-22 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0