Trött!

Jisses... praktiken tar all kraft... kan inte säga att jag är så motiverad att blogga just nu. Men iaf... praktiken verkar väldigt bra. Trött som sagt men så är det när man inte är van vid tiderna... så är det nog när man är van vid tiderna också :P

Just nu gör jag allt för att inte somna i soffan. Insåg att jag absolut inte kan lägga mig ned, då går ögonen igen.. Men sitter o kollar på tv... längtar till 21 för då tror jag det är tillåtet att sova.

Imon ska både Niklas och jag upp och iväg till kl 7. Han har ÄNTLIGEN fått en dag på flyttningsbyrån, hoppas att det blir fler dagar. Han vill ju jobba.

Nee nu orkar jag inte skriva mer. Intar standby läge igen i väntan på kl 21 som sagt... och självklart ska det hinnas med intag av en semla innan dess... är ju fettisdagen o allt... då bara måste man ju (som jag inte ätit nån innan).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har träningsverk och jag orkar inte städa. Det är inte kul. Puss

2009-02-25 @ 21:47:58
Postat av: Susanna H

Hej svejs! Kikar in på din blogg en sväng! Har fastnat i bloggträsket och läser slaviskt vissa bloggar flera gånger om dagen! Dock är det ännu bara första besöket här! Försåt att du ska få en bebbe!! Va roligt! Grattis! Du har så mycket underbart att ser fram mot!! (Även om jag ibland har god lust att sälja min till högstbjudande!) Läser att du mår lite dåligt och har det jobbigt! Även om det va mindre än ett år sen jag gjorde de så har jag redan glömt hur det va att käkas framför patienterna och ursäkta mig och på heder och samvete lova att det inte är något som smittas! Har du prövat Lergigan, jag mådde inte illa på det och jag sov helt fantastiskt bra både natt och dag?? Hinner du bli klar i skolan innan bebben kommer? Skönt om er!

2009-02-26 @ 11:21:22
URL: http://grodyngelpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0