Tuesday throw up!

Har startat en en ny trend tydligen. Kräk en gång i veckan och för att göra det lite mer exakt så kräk varje tisdag. Fattar inte varför. Mår ju kanon nu och inte illamående nått. Det känns som ett helt nytt kräkavsnitt... inte alls som det var förut. Nu kommer det helt oförberätt. Blir lika rädd och ledsen varje gång (oki är bara två gånger än så länge men ändå).

Vill ju slippa kräket nu. Kan jag bara inte få äta frukost som jag vill och som jag behöver. Blir lite nervös samtidigt när jag vet att jag ska ut på praktik nästa vecka... då kan jag verkligen inte kräka mer... hinner inte, orkar inte och blir ju påverkad hela dagen. Vill inte att mina betyg ska bli påverkade. Men det löser sig förhoppningsvis. Nångång måste jag ju sluta kräka.

Jaja om nån vill joina min lilla Tuesday throw up! klubb så är ni mycket välkomna =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0