Underbara Carro...

... skickade ett meddelande på MSN och bifogade vårat x-jobb. Hade döp det till Weii så jag fattade inte riktigt vad det var. Men kom till slut fram till att hon har finslipat alla texter, fixat typsnitt och allt annat bajs som ska va korrekt för att det ska bli godkänt. Så nu ska jag bara kolla igenom arbetet en sista gång och sen är det tydligen klart... Känns hur skönt som helst.

Skulle egentligen träffas imon och fixa det sista. Carro ska jobba inatt så vi bestämde att vi skulle ses efter kl 12 imon och fixa... Visste ju att hon skulle va knalltrött och sur men tänkte att man alltid kan behöva lite extra pengar så det är klart att hon ska jobba. Men nu innebär ju denna duktiga insats att vi inte behöver träffas imon. Behöver inte ringa och väcka henne och bli mordhotad. Detta känns helt kanon.

Och för att göra det hela ännu lite bättre så slipper jag ju tenta plugga idag om vi inte ska ses imon. För då kan jag sitta hela dagen imon och faktiskt ha den slappardagen som jag längtat efter såååå idag. Kan inte bli mer nöjd än så.

Mannen är på hockey och jag ska bara va helt själv o mysa. Oki ska tvinga in mig i duschen... vilket alla som känner mig vet är en hemsk upplevelse för mig...men sen blir det mer mys. Och ikväll när jag tröttnat på ensamheten kommer Terror och ska äta och kolla på Beck med mig. Massa nöjd helt enkelt. VASar 8 kanske t.o.m. 9 på nöjdhetsskalan. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Va härligt att du VASar så mkt=) Jo, det löste sig både för dig å mig gällande morgondagen. Jag ska snusa heeela dagen å du kan plugga lite lätt på ditt.. Hoppas bara arbetet blir bra nu.. Vi får kolla en sista gång på tisdag eller nåt=) Sen blire opponering på Uffe=P Haha, vi ska såga honom=P Du e söt! Titta hejdå hejdå

2009-02-15 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0