X-jobb

Nu känns det äntligen som det börjar gå framåt gällande vårt x-jobb, dock inte det om penisar tyvärr. Fick ge upp den tanken och ta tag i det riktiga x-jobbet. Känner att jag har omvårdnadsteori och kvalitativa metoder upp över öronen. Men än så länge så är det ganska kul. Skulle kännas ännu bättre om alla böcker man ville ha skulle ramla ned i handen på en, men men snälla bibblamannen är bra hjälp iaf.

Imon blir det paus i x-jobb för min del, Carro säger att jag ska plugga tenta. Så jag får väl göra som tant säger och plugga tenta så får hon fortsätta med människovärlden och omvårdnadsteorier.

Men nu är jag äntligen hemma efter ytterligare en dag i iskalla Göta. Så nu blir det jäs och päs och inget vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0