AkrobatAnna!

Efter ihopplockande av fåtölj och inplockande av mat kunde vi inte sitta still. Blev en resa ut till Dala o kusinvitamin. Lovat att lämna tillbaka hennes sskböcker så det gäller att passa på när de väl är hemma. Blev överlämnande av böcker... massa snack och ännumera tjöt o snack om allt o inget. Alltid lika trevlig att åka dit. Fick en barnstol som man ska hänga på bordskanten... alltid bra att ha.

När vi skulle åka hem säger snälla Ninni... "Ramla inte i trappen"... Det skulle hon inte sagt... eller hon han nog inte säga det helt heller... För vips så flög jag iväg som en pallevante ned för trappan... In med näsa o hakan före i dörren nedanför trappan och i med knät i stengolvet. Snacka om ont... Trodde hela näsan var av. Och Niklas var livrädd för att sorken aldrig mer skulle röra på sig. Denna sorts akrobatik är kanske inget att rekomendera med en sork i magen. Men lyckades tillslut samla ihop mig o inse att både näsa och sork satt kvar. Blev nog mest rädd. O jisses vad ont det gjorde... men hel är jag iaf. Nu så känns det mest i knät... som jag efter fallet inte la nån energi på... men så är det väl. Får se hur blå jag är imon. Nu ska jag iaf gå o lägga mig. Tycka lite synd om mig själv... och va jäkligt glad att jag inte drog huvudet igenom glasrutan som satt på dörren och att sorken sitter där den ska.

Natt  natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0