Flickfest!

Var på flickfest igår. Var bjuden av självaste födelsedagsbarnet och hon hade även bjudit 8 andra chicks. Jag som inte är så van att bara umgås med tjejer var lite rädd att inte riktigt passa in och samtidigt är det lite läskigt att inte känna nån. Men nytt folk är alltid kul.

Kom lite senare än alla andra... men som alla vet kommer fint folk sent (...eller så har de foglossning så allt tar massa mer tid). Alla satt samlade, smutta vin och bål och åt massa goda tilltugg. Presenterades... ich kan ärligt säga att inget av namnen jag blev presenterad för fastnade... men man får ju höra dem några gånger till under kvällen som tur är så nu kan jag nog ... ett... eller kanske två om jag har tur =P

Började inte så bra... massa babbel om bhpartyn och skrikiga småbarn. Kände inte att jag kunde tillägga så mycket i diskusionen, kändes mest som man ångrat att skaffa barn. Men kvällen blev bättre... alla var avundsjuka på min mage och min kommande sork... är nått visst med mödrar som får tänka tillbaka på dagen då deras sork såg fiffin och dagen för första gången. Kul att se hur det glittrar i ögonen när de pratar om det.

Min alkohol intogs, dock inte av mig. Singstar sjöngs, Micca sjön sorgliga barnlåtar så alla grät hejsan =P Men på det hela taget var det en kanonkväll. Massa underbara töser. Helt enkelt en kanonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0