Hemma!

Är hemma från praktiken idag. Vaknade med världens huvudvärk. Vet inte om  det beror på att jag känner mig lite stressad eller om den bara fick lust att dyka upp. Men det börjar bli bättre så ska lalla mig iväg till praktiken imon igen.

Ska ut på en lite utflyckt idag iaf. Kissade u-sticka igår på praktiken och den visade inte allt för fina värden. Så idag ska jag åka o lämna prov för odling på MVC. Problemet är bara att jag måste hålla mig i FYRA!!! timmar innan jag får kissa i deras lilla burk. Korkad som jag är så kissade jag som vanligt i morse ungefär fem minuter innan jag pratade med nån på MVC. Hade jag väntat hade jag kunnat använda det, men det blir ju lite svårt att få upp det ur toa. Så nu sitter jag här o kniper allt vad jag kan och längtar till kl ska bli 14 så att jag kan sätta mig i bilen, åka räser till MVC och kissa lilla burken. "Bara" 50 jättelånga minuter kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0