Jävla katt!

Långhårigt pälsmonster skänkes till person som gillar att ha trasiga sladdar eller som lever ett helt trådlöst liv.

Blir så jävla trött.. satt o kolla på film på datorn. Helt plötsligt bara dör den. som vid ett stömavbrott... Visar sig att sorken har smugit sig fram o bitit i sladden. Inget ville funka. Fick panik o ringde min magiska bror. Han sa att jag skulle vila batteriet o försöka igen efter 30 min. O tack o lov så funkade den, men vågade inte sätta i sladden.

Åkte runt till alla elaffärer i stan men ingen hade en ny sladd till min lilla dator... Illa illa. Tröttnade och åkte hem. Lånade lite eltejp o tejpade över alla små hål. Nu funkar sladden som tur är... men ska köpa en ny ändå och minst sagt mörda katten, eller iaf ha väldig koll på honom. Niklas blir så ledsen om han inte får ha sin katt,


Kommentarer
Postat av: niklas

Japp det blir jag. puss

2009-03-04 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0