LEDIG!!!

Ledig fredag igen... känns massa skönt. Praktiken tar kål på mig. Men nu är jag äntligen ledig i 3 dagar. Ska åka ned till stan snart och gå på dejt. Har inte gjort det på hur länge som helst... Känns som gamla tider. Gått upp när jag ville, sminkat mig... och då menar jag på riktigt... inte bara luktat på mascaran. Ätit frukost och ska till och med ta på ett par örhängen är tanken. Jisses vad försutten man har blivit... Är ju så här man vill se ut varje dag.

Ute är det massa snö... tycker det börjar kännas lite tjatigt. Ena dagen snöstorm som slutar med 10 cm snö och nästa dag´+5 grader och massa slask. Nee kan tänka mig en riktig vår nu. Skulle sitta bra.

Nehe bussen väntar inte. Dags att jaga efter den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0