Snabb genomgång!

Är massa trött o önskar att man kunde stanna tiden ibland för att få sova lite extra. Men så funkar det ju inte ... vet att jag inte skrivit på några dagar och kan inte påstå att jag är så pigg på att skiva nu heller. Men ska göra en snabb genomgång på vad som har hänt sen sist, för av nån konstig anledning händer det massa saker bara för att man inte orkar skriva.

 



I fredags var vi ute på biltur och inskaffade en bilbarnstol...
eller en rockatott iaf.. Känns bra att vi har en nu. Så nu kan
det också strykas från listan. Det blev en begagnad från -08 va kanonfin o inte alls sliten.






Köpte en fin barnlampa från Cult förra veckan som ska bo vid spjälsängen,
ska även köpa en nappbox i samma stil sen men har inte orkat än. Men
tycker att de är så himla fina.



















I lördags åkte vi till Götet och träffade fam. Eklöv. Sorkarna växer så himla fort så man önskar att man kunde va där jämt o hälsa på dem så man inte missar nått. Fick iaf lära mig att man ska låta som fiskmåsarna i Nemo när man har bajsar "Bajs! Bajs! Bajs!" (tänk: MIne! mine! Mine!) Blev mys med godis o melodifesival på kvällen. Adina och jag var nog tröttast =)

När söndagen kom så hade jag efter mycket om och men bestämt mig för att gå på baby & barn mässan. Maria kom ned o gick med mig då niklas inte ville. Tror dock att hon tyckte det var minst 10 ggr roligare än vad jag gjorde... Blev inte så mycket handlat, blev en babytröja o en amningstopp till mig. Sen fick vi så klart massa gratisblöjor och provflaskor o grejs... Kul kul!





Idag har jag varit på praktiken igen där Calici härjar... men hoppas att jag klarar mig. Mina patienter är ju friska så håller tummarna. Är trött som få o längtar till sängen. Nu blir det Unga mödrar på tv och sen blir det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0